Follow on Bloglovin

lauantai 18. huhtikuuta 2015

Wannabe weightlifter

Heippatirallaa! Apuva kun huhtikuukin alkaa olla jo kohta paketissa, pulkassa ja hitsi pulkkapaketissa! Siks apuva, koska koitan ja yritän niin kiivaasti saada mun semman edelleen esityskuntoon ensi kuun alkuun... Pyrin niiin tekemään parhaani! Varsinkin tän ajankäytön kanssa:/ Siks tässä ei ookkaan mua juuri näkynyt bloggailemassa tai missään neljän seinän ulkopuolella nyt muuteskaan!:'D Mut jos jotain positiivista niin jee, kohta se kesä on taas täällä ja toivottavasti myös ne lämpimämmät kelit!

Gradu vie siis ihan siiikana aikaa; mä olen joutunut omalla irtisanoutumisen "uhalla" pakottamaan mun työnantajan "antamaan" eli pihtaamaan mulle enää vain kaksi, maksimissaan kolme työpäivää viikoon. Mä en ole nähnyt salia yli kuukauteen tai sali mua. Oon ihan suht hyvin kuitenkin käynyt lenkeillä (juoksu tai kävely), tehnyt kotilattialla vatsalihaksia tms, ja hei aloittanut sen painonnoston!;) Siitä kerron kohta. Enivei persettä on kulutettu ja litistetty istumalla, plussana yleensä vielä että ihan vimpan päälle lihois; pöydällä eväänä jätskiä tai suklaata etc etc:'D Toi gradu on pahempi herkkukatiska kuin teevee ikinäkään!  Mutta! Panonnostosta! Kurssi alkoi tosiaan tuossa viikko sitten, jolloin harjoiteltiin saksausta ja noin siis ylipäätään työntötekniikkaa. Ekojen tuntien lopuks mullakin meni/nousi (niin tai näin, vielä vähän epäpuhtaasti) ihka oikea kunnon työntö! Tosin vaan 25kg yhteispainolla! Varovaisuus ennen kaikkea kun opetellaan uusia asioita, jossa koko kroppa on mukana (vaarassa):P Eilen oli sitten vuorossa tempausta ja voi moro mä rakastan jo nyt tota lajia! Parhaat valkut, parhaat treenikaverit ja hyvä hiki + vaatejauhot ympäri ämmää päivän päätteeks, kun ollaan hierottu käsiin koko ehtoo magnesiumia:P Ja ekaa kertaa jossain urheiluhommassa mä kuulun porukan ruipeloimpiin, oikeesti hoikimpiin naisiin! Ai että mitä nam -kankkuja siellä naisilla onkaan! Mäki haluan sellaset reidet ja perseen:'D Tasapaino sekä käsien että takareisien lihasvoima on plussaa, ja day after sun selkälihakset huutaa hyvällä tavalla hallelujaata. Ah ihana ihana laji<3 Jatkan! Kerrankos sitä munkin kropan malli on just passeli johonkin touhuamiseen! 
Eli nii, en nyt osaa oikein puhua teille mitään jännää kun mun elämässä ei o oikein tapahtunut mitään...jännää:'D Mitä nyt hukkaillut pankkikortteja, mystisesti vaihtanut jossain jonkun kanssa mun Niken hupparin Puman huppariin, hankkinut passin (meitsi häipyy maasta!;)) ja niin kuin aina tiedätte; SYÄNY!;) Mut jos jossain kohtaa ehtisin höpiseen teille siitä (mun) elämäntaparemontista ja miten muuttaa elämänsä suuntaa kohti kevyempää sellaista... :) Sitä ennen kuitenkin (nykyään):
Wannabe (a) weightlifterrr!;) Pitäkää ne liput ja tangot korkealla!;)

Tsau tipuset! :*

P.S. Toiv.kaikki ovat käyneet äänestämässä ja politiikka kiinnostaa muutenkin!;) Huomenna vaali-iltamat iik!;) Odotan jo^^


Ei kommentteja: