Follow on Bloglovin

lauantai 14. helmikuuta 2015

Ystävänpäivä = normipäivä & pikalöpinät dieettikuulumisista

Mä olen varmasti oikea unelmaystävä - en oo nimittäin toivottanut tänään vielä kenellekään hyviä ystävänpäiviä ja tuskin enää tähän aikaan ehdinkään. Joten ystävät rakkaat jos luette tätä niin pahoittelut tästä puutteesta, mutta mun mielestä yksi kaupallinen juhla lisää ja sen toivotus rakkaimmille ihmisille ei kerro itse ystävyydestä mitään. Ystävänpäivä on joka päivä<3 Ystävät ovat aina olemassa, vaikka aina ei tavattaisikaan. Siksi teitä onkin niin hyvä verrata (mun elämäni) tähtiin;) Puspus, mulla on ihania ystäviä<3

Asiasta nyt taas kukkaruukkuun. Olin tänään, kuten koko viikon torstaita lukuunottamatta, missäs muuallakaan kuin töissä:) Tosin se "työ" on pitänyt sisällään ruuanlaittoa (mealpreppiä), Wolfilla treenausta ja kaupungilla kahvittelua:D Rento duuni siis! Me likey:) Olenkin tässä viikon sisällä kokenut hieman sekavia fiiliksiä mun omasta dieetistä ja treeneistä;

  • Mä raahauduin keskiviikkona hysteerisesti itkien (jopa jo keskiviikkona!) Taysin ensiapuun mun järkyttävistä vatsakivuista. H laitto mulle lähtiessä kengätkin jalkaan koska pelkkä hengittäminen sattui. Mä olin itkenyt kivuista tuohon mennessä jo kolmena päivänä - mm. siellä hiton Wolfilla (siis sali Treella) koska kyyneleet ovat vaan alkaneet valua ihan refleksinomaisesti - niin kovat ovat mun kivut. Acutassa mut otettiin heti osastolle, ja valitettavasti kipulääkkeiden voimalla mennään tällä hetkellä eteenpäin. Ensi viikolla mulle tehdään lisää kokeita. Kyllä sitä ihminen alkaa jo pelkäämään elämänsä puolesta kun tuntee niin rajua kipua ettei koskaan ikinä mikään ole sattunut niin paljon. Lisäksi lääkärit olivat selvästi huolissaan. En nyt halua ruikuttaa, mutta haluan perustella tällä pelkofiiliksellä seuraavaa pallurakohtaa...
  • Mä olen tällä viikolla sortunut vähän herkkuihin:( Suoraan sanottuna on vaan pistänyt ketuttamaan nämä kivut, omat vajavaisuudet. En päässyt alkuviikosta salillekaan koska vi**n kivut:(
  • Mulla on niiden muutaman herkun vuoksi mukavan plösö olo (:D)
  • Välillä mietin että mitä hittoa mää tässä normaalipainoisena dieettaan? Joskus tuntuu, että painonhallinta pysyy lapasessa just siten, että sallii niitä nautintoja itselleen silloin tällöin. Tasapaino säilyis eikä himot kaikkeen taivaalliseen olisi näin kovat.
  • Mä ostin kuitenkin jo Fitfarmin toisen nettivalmennuksen eli sen In Shapen. Lihasta ois kuitenkin aina kiva saada näkyvämmäks;)
  • Mä olen tällä viikolla tutustunut miespuolisiin kunnon bodareihin ja alkanut harkita ehkä jossain kohtaa kokonaan salin vaihtoa Wolfille ja että saattaisin haluta ihan oman valkun jossain kohtaa. En siis ikimaailmassa missään kisamielessä!:D Ihan perus amatöörinä vaan. Yks päivä jo vähän yhelle valkulle pyllistelinkin kun mulle neuvottiin SJMV:n eri tekniikoita;P
Eli fiilikset oman ohjelman ja tavoitteiden puolesta ovat tällä hetkellä hieman sekavia, mutta, kuten moneen otteeseen on todettu - elämä on!:) Enköhän mä vielä löydä jonkun selon tähänkin onkelmaan;) Hmm. Mitäpä vielä... Alkaa ajatus hämärtää koska pitäis varmaan pimentyä tuonne makkarin puolelle kohta, huomenna taas hirveen rankkaa duunia;P Ens viikolla on sitten kyllä jo vapaata enemmän niin saan keskittää mun voimia myöskin siihen graduun taas vaihteeksi:) Tasapaino on päivän sana; ruokailuissa, treeneissä, arjen työssä tai/ja opiskeluissa, painonhallinnassa...tai vaikka rakkaudessa ja ystävyydessä:) Hyvää ystävänpäivää vielä kaikille ja hyvää yötä^^

Ei kommentteja: