Follow on Bloglovin

torstai 11. joulukuuta 2014

Arjen tonttuilua:)

Tip tap tip tap tipe tipe tip tap!

Tip

Tip

Tap!

Mä oon edelleen niin onnessani tästä joulukuusta että oksat pois! Vuosikausiin tunnen olevani lapsellisempi kuin aikoihin, ja tiedättekö mitä - se tuntuu hienolta!:) Edellisen postauksen kalenteriluukkujen avausten lisäksi oon kehittänyt myös paljon muuta arkikivaa puuhaa ja menoa!:) Ja pahoittelut kun nää mun kirjoitelmani eivät ole sen laadukkaampia ja syvällisempiä juuri nyt. Johtuu nimittäin paljon siitä, että mun läppäri päivitti itseensä Windows 8.1:sen, jonka jälkeen kone ei enää tunnista meidän wlania?! Jos joku osaa neuvoa nörtitöntä, oon avusta enemmän kuin iloinen!:D Ajurien päivitys ei nimittäin auta:S Windows 8 - susi mikä susi! Siksi lisäksi blogini postausten ulkonäkö ja laatu saattavat kännykällä tehtailtuna näyttää aikas kököiltä! Toivottavasti jotain nyt saan ja saatte ajatusmaailmastani irti:)

Eli köyhyydessä ryvetessäni elämä toki pyörii aika perus arjen ympärillä, mut mulle tää on luksusarkea! Edelleen gradu edistyy (melkein puoliväli!), istun yliopistolla päivisin ihanan levollisin mielin. Mä ilmoittauduin jopa kevääksi parille kurssille, ja ihan vain silkasta mielenkiinnosta. Mulla kuitenkin on jo, jos gradu lasketaan mukaan, jo reilusti joku yli 320 oparia, joten mitään kursseja en pelkästä suorittamisen pakosta enää edes tarvitsisi:D Mutta koska yleinen kirjallisuustiede ym. humanistitiedehömppä kiinnostaa, niin miksipäs ei;P

Olen liikkunut lähes päivittäin, eli rautaa on noussut ja ulkomaastojen kuralätäköitä pitkin paiskottu menemään täysillä ja tunteella!:D Eikö ookkin muuten ihana ilma täällä etelämpänä Suomea?!:D Erittäin jouluinen<3 No, ainakin ei voi oikein liukastua (paitsi mutaan) eli juoksukelinä tää on vielä tosi jees:) 
Kokkailtu on kotosalla niin terveellisemmän puoleista, kuin vähemmän terveellistä, ja jotain siltä väliltä:) Kunnon ruokaa mä vedän aina kuin äijä! Mä vaan rrrakastan ruokaa:') Love you food!
 On tonttuiltu sanan perimmäisessä merkityksessä;)
Juhlittu Suomen 97:ttä itsenäisyyspäivää sekä mummuni 101 -vuotispäivää Porissa perheen kesken<3 
No, kai tässä karussa maassa karussa ilmastossa jotain kaunistakin on;)
Tässä nyt taas tällasta mun elämän pintapuolista kerrontaa, mut siks ei mitään ihmeellistä, koska tällä hetkellä elämää ei mikään asia sen kummemmin mietitytä, ihmetytä, suututa tms. Kaikki on hyvin just vaan näin:) Ja samalla mallilla jatketaan, nimittäin tiedossa on mm. tänään kaverin kanssa tietynlaista workshoppia illalla, teatteria ens viikolla murun kanssa, ruokaa varmasti lisää, joulunodotusta kaksinkertaisena lisää, jne:) Joten näihin tunnelmiin rakkaat ystävät, lukijat - toivotan teille jokaiselle oikein hyvää torstaita! Muistakaa; se on aina tuplaten toivoa täynnä;)
<3:lla Paula :)

2 kommenttia:

Tessa kirjoitti...

Ei sais piruilla mut mun tietokoneongelmat loppu ku seinään kun vaihtu Macbookiin kone 😍 nojoo kyllä se win8 toimii kans et ei siinä mtn :p ihana tää sun blogi ❤️ mää aina tätä lueskelen ku tää on paaaaljon mielenkiintosempi ku mun oma 😂 innostuin sitäki nyt päivittää kun on tarpeeks bloggaajaseksikäs koneki... 😂

Unknown kirjoitti...

Tessa♡ Kiitos kaunis sinä^^