Follow on Bloglovin

maanantai 24. marraskuuta 2014

Viikonloppu ja vodkalla päätetty sunnuntai.

Viikonloppu ja vodka. Nuo erottamattomat kaksi yksikköä. 

Vodka. Connecting people. Vodka. Korpiklaanin biisin nimi. Vodka. "Pikku vesi". Vodka. Kasvovesi. Wait, what?!

Siis joo-o. En vetänyt eilen sunnuntaipöhniä, vaan puhdistin illalla ennen nukkumaanmenoa kasvoni vodkalla, tuolla ihmevedellä, jota varastin hitusen meidän baarikaapistamme! Vodkahan auttaa mm. jokaisen venäläisen jokaiseen tautiin, vaivaan ja kipuun. Onko korva kipeä? Kaada pyyhkeelle, tai vaikkapa villasukkaan vodkaa ja paina se korvaasi vasten. Kipu on kohta tipo tiessään! Paleleeko jalat talvikengissäsi? Kostuta tällöinkin villasukkasi vodkalla ja laita sukat jalkaan! Ainoastaan venäläiseen darraan taitaa tehota suolakurkkuliemi...Hmm.

Asiaan!

Mun iho on taas voinut niin älyttömän vaikealla tavalla huonosti; talvi kuivattaa pinnan rutikuivaksi, ja aina tuntuu kuin iholla olisi kauhea kreppipaperikelmu! Toisaalta ihoni on nimenomaan pintakuiva, joten mustapäät ja finnit ne vaan oikein juhlivat tätä vuodenaikaa; jee nyt se laitto kiristävään ihoonsa yöksi rypsiöljyä! (kyllä, harrastan myös tätä toimintatapaa).

Eilen puhdistin kasvoni mun luottotuote Aco:n puhdistusvaahdolla (tosin täytyy varmaan siirtyä normaalin/kuivan ihon tuotteeseen rasvoittuvasta...), ja pesin kasvojani näin todella pitkään. Huomasin että mustapäitä taas riittää, kasvovedet ovat loppuneet, joten mikä neuvoksi... Sitten tajusin; no tietenkin vodka! Vanulappuun pieni loraus, ja voi morjee että tuli ruskeeks koko pumpuli ku vetelin vielä sillä kasvoni! Fuuuh! :D Eli suosittelen ihonne hätävaraksi vodkaa, ei aiheuta edes krapulaa. Hehheh hei!

Olen lapsesta saakka ollut paha atoopikko, ja mikäli käyn säännöllisesti ihotautilääkäreillä, saan toki korvauksia ostamistani tuotteista. Lauantaina päivitinkin apteekin ihonhoitosarjaani tällaiseksi;
Lähtökohtana nyt siis se, että mun ihoon ei tehoa mitkään peruskaupoissa myytävät tuotteet, mä tarviin apteekkia. Aqualan L:ää mun ihoon on levitelty jo mun ekoista lapsuusmuistoista lähtien, mutta näin talvella se ei enää riitä. Lukioaikana mun iho kärsi vähemmän atopiasta, ja käytin jopa tämän voidesarjan kevyintä ja akneihollekin sopivaa rasvaa nimeltä Humektan. Aqualan L on siitä seuraavaksi rasvaisin versio. Sitäkin olen tosin nyt saanut levittää niin monta kerrosta kasvoilleni joka ikinen aamu, että päätin ottaa käyttöön järeemmät aseet. Hydran on tuotesarjan toiseksi rasvaisin vaihtoehto ennen Aqualan Oilia. Ambilan taas kolmanneksi rasvaisin. Ja lauantaisaunan jälkeen kun levitin Hydrania kasvoille niin ai että sitä ihanaa tunnetta! Tunne, jonka tunsin viimeksi kunnolla kesällä - nyt ei kiristä!:D 

Mutta koska ihoni pintakerroksen alla olevat näppylätkin nauttivat tästä treatista, aion käyttää vodkaa kasvovetenä jatkossakin;P En nyt ehkä silti joka ilta, pitäähän sitä riittää...öööhöhööö eipäs nyt eksytä aiheesta!;)

Viikonlopusta sen verran, että oli ihanan rentouttava sellainen:) Pidin lepopäivät urheilusta ja söin hyvin. Ehkä liiankin hyvin:) Lauantaina mä jopa jaksoin hieman laittautua naiseksi, ja me päätettiin suunnata leffaan ja sen jälkeen Moro Sky Bariin, joka siis sijaitsee Tampereen Torni -hotellissa.  No, meitsit jonottaa jo Plevnan lippujonossa, kun tää hömötiainen tajuaa; "Voi ei, mullei oo mun laseja mukana! Emmää voi mitään leffaa kattoo ku en nää mitään!" :D Eli takasin autoon, ja pizzerian kautta kotiin vaan mässäilemään ja olemaan xD Ei menty siis Sky Barinkaan koska molempia vähän ketutti mun jälleen-kerran-lahopäisyys:D Hahaa! Mutta eilen oli siis uusi yritys, mentiin leffaan katsomaan Interstellar (ehdottomasti suosittelen!<3), sekä kävimme syömässä Siperiassa sijaitsevassa Tivoli -voileipäraflassa:) Sky Bar sai siispä jäädä edelleen odottelemaan näitä kahta manselaista vielä hetkeksi:) Mukavaa kuitenkin oli<3
Hahaa, sunnuntain pukeutumisyritys (alempana) ei ollutkaan enää yritys niinkuin oli lauantaina:P Aattelin, että jos näkee vähemmän vaivaa, muistaa ehkä ottaa kakkulat messiin tällä kertaa;)

Mutta uusi viikko on jälleen startannut, ja ihanaa kun joulukin lähestyy ja mulla on vaan hyvä olla:) Toivottavasti teiltäkin löytyy sitä kuuluisaa joulumieltä:) Nyt mä lähen sekä tekemään ajoissa tilaa joulukinkuille että sulattelemaan viikonlopun syömissaldoja, eli salille mars!:)

Hyvää ja onnellista alkanutta viikkoa kaikille<3

Ei kommentteja: