Follow on Bloglovin

torstai 13. marraskuuta 2014

Vapaampi :)

Miten paljon sitä ihmisellä voikaan olla univelkaa! 

Hei vaan taas kaikille, ja tiedättekö, ei mulla ole tapahtunut juuri arkea kummempaa viimeisen viikon aikana, mutta voi pppojat mä olen nukkunut! Ja siitä syystä tuntuu myös, että alan pikku hiljaa saamaan myös elämäni takaisin:D Työ ei enää vie mun energiaa, mun koko elämää! Oikeesti mä poltin niin itseni loppuun, että lääkärikin sanoi vielä tiistaina, että mun olisi pitänyt tajuta lopettaa jo paljon aiemmin.

Mä olen siis ottanut neuvosta vaarin (ihme sanonta tuokin?:D) ja oikeesti antanut itseni levätä ja chillata!:D Okei koko viikonloppu oli pelkkää kakkua isäinpäivän ja parien synttärien vuoksi, ja maanantainakin saattoi Walking Deadia seuratessa mennä karkkipussi...ja sipsipussi:D Edellisten seurauksena turvotushan on ollut aikamoinen / sitä luokkaa, että sen huomaa varmasti jo muutkin kuin mää itte!
Laskelmieni mukaan söin viikonloppuna viittä eri kakkua...
Liikunnasta en silti ole luopunut<3 Käyn juoksemassa ja paljon. Eilen otin H:n mukaan, ja H vain totesi; "Jaksat sää jo juosta aika kovaa vauhtia ja pitkiä matkoja". Hihi, entinen astmaatikko kiittää<3 Jos mä juoksen jo 3-4 km parissakymmenessä minuutissa, oon kyllä ihan tyytyväinen ettei tuo happi lopu puolessa kilsassa heti kesken kuten aikaisemmin:D Tänään onkin sitten salipäivä<3 Ensi viikosta alkaa gradurutistus...-rutistukset! Iiiks! :)

Eli viikkoon mahtuneita valittuja paloja (joita voi siis seurata myös mikroblogini muodossa eli Instagramissa nimimerkillä @paulakatriinakoo) ;

Värjäytin hiukseni ensimmäisen kerran sitten 04/2013, vaikka mä niin vannoin oman hiusvärini ruskeaan nimeen... No, kyllästymisen raja tuli niin kattoa myöden jo vastaan:D Kävin heti tietty heiluttelemassa uutta tukkaani myös porilaisten kulkureiteillä, juostessa tukkahan hulmuaa niin eroottisesti! No oikeesti!
 Lumikin käväisi jo keskuudessamme, mutta valitettavasti jäi aikalailla yhden yön jutuksi. 
Eli mitäpä vielä...Mukavia koti-iltoja, ystävien kanssa yhdessäoloa. Yhden rakkaan ystäväni kanssa käväisimme heti aluviikon iloksemme (köyhyydeksemme) Ikeassa, jossa ruokailun lisäksi myös löysimme koteihimme kaikkea mukavaa lämmöntuojaa; laatikoita, purnukoita, leipomisvärkkejä, suihkuverhoa, ja kuten nuo kuvissa näkyvät ihanuudet; "käärmekori" filteille, ja ihanaihana lämmin aito lampaantalja<3 (ihan omana mainostuksena oli vielä ainakin toistaiseksi tarjouksessa 19,90e, norm. 39,90;) )

Lisäksi olen hullaantunut nyt joulusta, ja siis kyllä - nyt jo! H:kin eilen totesi kun koristelin kaikkia mun vanhoja purnukoitani, että jouluunhan on vielä pitkälti toista kuukautta:D So?! Ulkona on niin pimeää, ja mulle koti merkkaa turvaa ja lämpöä. Joulu tuo lämpöä vielä inan lisää:) Kun vaan pääsisi taas leipomaankin kaikkea ihanaa, mut vielä en viitsi koska syön kaiken heti itse:D
Kyllä mä hei yritän jälleen syödä hieman terveellisemmin. Ihme jojoilua nää mun ruokavaliot:D Mut hei, fiiliksen mukaan!:)

Seuraavana tiedossa pieni mainostauko/väliotsikko...

-NAILART- 
Nää kynnet insipiroivat mua talvi- ja jääteemasta sen verran, että päätin katsoa eilen illalla Frozen (Elsa) leffan Disneyltä, ja pitää sanoa, että pitkästä aikaa Disney -leffa sai mut pillittämään:') 

Anyways...Mun kaverini perustaa juuri tässä lähiaikoina oman toiminimensä kynsien tekoon täällä Treella, eli mikäli todella todella edulliset ja hienot sekä kimaltavat akryylikynnet kiinnostavat, voi toki mulle laittaa kommenttia/tiedustelua, tai sitten voi ottaa hlöön eli tekijään itseensä heti yhteyttä esim. Instagramissa nimimerkille @satukristiina :) Värivaihtoehtoja, tarroja ja "timantteja" löytyy meinaan niin moneen eri lähtöön, että on todella vaikea päättää minkälaiset kynnet haluaa. Ja kyllä, haluan mainostaa aina omia ystäviäni^^ Näissäkin kynsissä on muuten jopa aitoa simpukankuorihippua;) Me likeyy<3

Jatkuu...
Viimeisimpänä juttuna varmaan tämän kuluneen viikon aikana mulla varmaan onkin tää uusi tatska... :) Mä olen tatskahullu; haluan omat kätöseni tulevaisuudessa mahdollisimman lähes-täyteen erilaisia kuvia, ja mun unelmamieskin oli aina tatuoitu mies. Onneksi mä ja H siis jaetaan kumpikin tää harrastus:) Tää tatuointi oli ensimmäinen oikeesti vähän enemmän synkempi aiheiltaan kuin mikään muu aiemmin ottamani. Mutta painotan tässä kohtaa; kuva on kesken - siihen tulee paljon vielä varjostuksia, silmiin "juttuja", ja kuva tulee yhdistymään ylempään kuvaan "jollain tapaa" :) Maaliskuussa tosin vasta saan jatkoa, eli voin ainakin ideoida vielä ihan rauhassa. Musta tatuoinnit ovat jokaisen oma asia, osa ulkonäköä, mutta sellaista mihin voi itsekin vaikuttaa. Se on tatuoinneissa ehkä parasta:) Sä voit muokata olemustasi vielä enemmän siihen suuntaan kuin haluat. Jos joku sanoo sulle, että sun tatuointisi on ruma, niin voivoi, mitä se siltä toiselta ihmiseltä on pois:D Ihmiset ovat vaan todella usein, anteeksi nyt seuraava sanavalintani, mulkkuja:D Mä olen niin oppinut itse olemaan välittämättä siitä, mitä ihmiset ajattelee. Joskus kun vielä otin asioita itseeni, H:kin sanoi; "Sellasia ihmiset ovat, sun pitää vaan oppia siihen ettet heti tulistu jos joku kusipää sulle jotain ikävää sanoo, aina tulee olemaan sellasta". Toi on vaan iskostunut lujaa mun päähän, niinhän se on! Kiitos rakas avopuolisoni, niinhän se tosiaankin on:)

Nyt mun pitää taas alkaa lähtemään asioille, mutta ihmiset, tujottakaamme mieluummin sitä omaa napaa kuin arvioidaan niitä toisten napoja, eks ni?;) (En ees tiedä mistä tää purkaminen lähti, mut lähti kummiski!) Asennetta peliin!:) Elämä on edelleen <3 ja ihan vaan laiffii!

Ihmisrakasta viikkoa jokaiselle^^

<3:lla Paula

Ei kommentteja: