Follow on Bloglovin

tiistai 14. lokakuuta 2014

Kotimme kulmat eri kulmista katsoen.

Vielä pakko tulla höpöttelemään tän päivän mietteistä! Oon siis vielä tänäänkin kipujeni kanssa pyörinyt ja hyörinyt kotosalla. Istunut, jossain kohtaa leiponut, istunut, huilannut, katsellut. Tarkastellut uutta kotiani/kotiamme monesta eri nurkasta.

Vähän päälle vuosi sitten kun muutin ensimmäistä kertaa elämässäni avoliittoon juurikin H:n kanssa, ostimme me kaikki huonekalut sopimaan moneksi vuodeksi edelliseen asuntoomme. No, sitten kun tämä Pikkumyy sai idean muuttaa ainoastaan pari taloa edemmäs; parvekkeellisesta, melko modernista kolmiosta hieman pienempään, mutta pihalliseen & saunalliseen, lämminhenkiseen, kodikkaaseen ja ihanaan ysärikaksioon, kääntyikin sitten sisustukset aivan ympäri ämpäri.

Joka päivä mä jotenkin toteen; nyt ei joku tismaa. Something doesn't quite fit. Värit ovat ristiriidassa keskenään. Miksi olkkarinkin lattian pitää olla kirsikan punainen laminaatti?:D Rakkaan ystäväni kanssa muutettiin yhtenä aamuna aivan ekstemporee koko mun ja H:n makkarin järjestys, koska joku siinä vaan niin otti aivoon meitä molempia! (Siis mua ja mun ystävääni, hahaa!)

Toki nyt verhot meiltä puuttuvat edelleenkin, sillä ne ovat olleet mittakorjauksissa äidilläni Porissa:D Tulevat siis sieltä kun tulevat, eli sitten kun sitä tässä taas näkee omaa Porin perhettä. Lisäksi mattoja ei ole, sillä koiranpennun kanssa... No, päivät kun ovat joskus yhä yllätyksiä täynnä:D Olen vieläpä kaiken lisäksi kiinnostunut ostamaan tämän asunnon, omistaja kuulemma voisi myös myydä tämän. Muttah, kun, ööh... Miten uskaltaa ottaa riski?=D Mä olen loppujen lopuksi niin tarkka rahojeni kanssa. Turvaton, jossei jossain sukan varressa kahise:D

Mikäli eräänä päivänä tämän asunnon haluankin ostaa, on suunnitelmissa jo monen monta pikkuremppaa; eteisen kivilattia uusiksi kodikkaan harmaaseen, plus seinän vanerilaudat mitkälie valkoisiksi... Pihan terassin maalaus/uudelleenlaitto, jne jne. Musta olisi ihana saada toteuttaa tuollaisiakin projekteja:) MUTTA AIKA ON RAHAA JA REMPPAKIN ON RAHAA:D

Joka tapauksessa, seuraavissa kuvissa nyt sitten nykyistä kotiamme sellaisena kuin se joka päivä on, aidosti. En ole siivonnut kuvia varten, vaan jonkinlaista krääsäkamaa on ties missä, olen muuten vaan todella perussiisti ja järjestystä rakastava ihminen ja siivoankin vähän joka päivä. Varmasti huonekalut hakevat vielä paikkojaan, jotkut saattavat vaihtua ajan kanssa tämän kodin näköisikseen, ja ne verhot tulevat mukaan kuvioihin siis hieman myöhemmin, perässä ehkä joskus ne matotkin. 
Yksi mattokokeiluista...On se kivan pehmoinen;P
Vessan Victoria's Secretit kunniapaikalla:DD
Valtakuntani<3
Ja mulle tärkeä paikka - sauna<3 Voisin saunoa joka ilta jos aika riittäisi ja ihoni kestäisi:D Ikkunasta on kiva katsella luontoa samalla viilentyen:)
Eli mahdollisesti lähden tässä pika puoliin iltalenkille (kyllä, se auttaa mun kipuiluihin), ja ehkä sittemmin napsauttelenkin lämmintä bastua päälle;) Saas nähr!

Lämpöistä lopputiistaita sinne ruutujen toisille puolille!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Varmaan raskasta käydä töissä, hoitaa koira, lenkkeillä, käydä salilla, piirtää/maalata, tehdä gradua, kokkailla, perehtyä uusiin ruokavalioihin, sisustaa ja vielä kuvata sitä kaikkea. Vau! Sulla on varmaan enemmän tunteja kellossa kun mulla. Mikä luuri sulla muuten on? Välillä aika hyviä kuvia:)

Unknown kirjoitti...

Eiköhän kaikilla kuitenki oo se sama kello:) Pitää vaan olla tehokas, mä yritän olla:) Niinku Arnoldi sano Suomen vierailullaan, kun kysyttiin jos joku tarvii enemmän unta; "sleep faster". Ei siinä sen kummempaa. Enkä mä nyt kaikkea aktiviteettiani ihan yhteen 24 tuntiin mahduta:D Sit olisin jo joku vampyyrinainen joka ei nukkuis! Hah. Sopivasti kaikkee niin elämästä nauttii:) Sit ku stressaa ni vähennetää jostakin. Kännyn kuvalaatu on huono, nää kuvat ihan Nikonin järkkärillä. Näynkin sen kanssa irvistelevän keittiökuvan ikkunasta:P