Follow on Bloglovin

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

And the weekend was beautiful^^

Se olisi jälleen sunnuntai:) Minkäslainen teillä oli viikonlopun saldo? Mulla oli liikunnallinen, mutta ennen kaikkea muutenkin hyvin monipuolinen!
Aamupalaa Hervannan kauppakeskus Duossa murun kanssa, jota seurasi shoppailu Tampereen keskustassa sen verran, että ostin itselleni tauluja/maalauspohjia, siveltimiä, yli 120g piirustuspapreita ym. mun maalauskurssilleni. Samalla reissulla (eilen lauantaina) vielä yliopistolla istumista eli totta kai gradun näpyttämistä. Edellisen jälkeen romanttinen lounas H:n kanssa yliopiston ruokalassa:D Hahaa! Mutta hei, oon kaivannut mun opiskelijaelämää! Tässä sen näkee; opiskellessa sitä haluaa vaan töihin tienaamaan, ja työelämässä voi sitten alkaa kaiholla muistelemaan niitä "hyviä opiskeluaikoja". Mut hitto kun silloin oli oikeesti enemmän aikaa!:D Nimimerkillä Ne Ruuhkavuodet!

Ilta vierähti rauhassa kotona naistenlehtien hömppävouhotuksia lukien (ja silti olen kestotilaaja itse!) ja oltiinhan sitten vielä kaverin kanssa ulkoiluttamassa koiria läheisellä kunnon mutalammella:D
Näistä kahdesta kuvasta kiitokset ystävälleni Satulle:)
Ai että kun Malla tuoksu ruusuille tuon huvin jälkeen<3 Ei onneksi tarvinnut käyttää tyttöä tuon jälkeen suihkussa.... Hupaa kuitenkin dogeilla oli!:) Koirat ovat muuten niin oiva syy nostaa se persus ylös kotisoffalta ja painaa sen yhden pikkuisen parhaan kaverisi kanssa kuntoilemaan:) Koiralle terveyttä ja pitkää ikää, samaa myös itelle plus paremmat ööö muodot?:D Koiranomistajat siis; ulkoilkaa niiden rakkaiden karvapallojenne kanssa<3
Sama homma jatkui tänään ulkoillen noin kymmenen kilometrin verran!:) Olen myös pyrkinyt elämään terveellisesti tämän viikonlopun myös ruokavalion osalta, sillä fyysinen olo ei ole ollut kaiken hiljattaisen hiilaripullamössö -syöminkien jäljiltä muuta kuin turvonnut, turvonnut ja turvonnut. Mä syön kaikkea enkä kiellä itseltäni enää mitään mielitekoja, mutta joskus on hyvä pitää jonkinlaista omaa detox -kuuria. Tulee vain yksinkertaisesti parempi olo, näin mulla ainakin:) Mutta loppuosa viikonlopustani siis kuvissa, minä siirryn nyt paremmalla omalla tunnolla soffalle syömään tota valmispizzaa!:D
Lohi-kikhernepihvejä:)

Ei kommentteja: