Follow on Bloglovin

maanantai 16. kesäkuuta 2014

Paulette's Diary

Dear Diary, I had a wonderful weekend<3 I hope you did too:)

Joo, viikonloppu meni merellisissä tunnelmissa merellisen viileässä ja tuulisessa Porissa. Terveiset sieltä! Mä pääsin selättämään tätä mun väsymystäni kaikenlaisella aktiviteetillä. Ja nyt on kyllä niin paljon virkeämpi ja silti levänneempi fiilis!

Koleasta ja viileästä kesäkuukelistä on mm. se hyöty, että kun menet pelaamaan frisbiigolfia (toppatakki päällä) voit olla varma, että saat nauttia kyseisen lajin harrastamisesta täysin rinnoin, eli kahden kesken puolisosi + koirasi kanssa! Koira kun juoksi täyttä häkää vapaana frisbiiden perässä, niin juoksin minäkin, ja loppujen lopuksi siinähän tuli jopa kuuma! Mukavaa yhdessäoloaikaa ja juoksuliikuntaa;)

No, mä kun viimeksi mainitsin myös siitä miten kesä on jotenkin huomaamatta kulunut jo kesäkuun puoliväliin saakka eikä ilmojen puolesta ole juuri kesältä tuntunutkaan, päätin pikapikaa kehittää kaikkea muutakin kesäistä tekemistä. Lauantaina ajelimme Merikarvian Krookan satamaan, josta himoitsin auttamattomasti tuoretta savukalaa. Sitähän tulikin sitten ostettua; kilo savusilakoita, yksi savusiika, sekä vielä pala savulohta. Ai nnnnam kuinka ne maistuvatkaan taivaalliselta tälle länsirannikon kasvatille!<3
Lauantai-iltana menimme ystäväni ja hänen miehensä luo Länsi-Poriin kyläilemään. Siellä sitten oli tarjolla liian syntisen hyvää "päivän kalorikiintiötä". Tiedättehän; juustoja, rypäleitä, suklaakeksejä, sipsejä, karkkia, lisää karkkia... Musiikkia ja punkkua:D Ilta jatkui Porin keskustan kautta aina jonkun idean päätteeksi Luvian Laitakarille.
Laitakari on siis sellainen perinteinen tanssilava -mikälie mesta. Eihän me sinne tanssimaan tietenkään (ai mitenniin?!) menty, ja tuo kuvan laituriterassin baari oli sellainen tunnelmallinen vanha venevarasto;P Oli ihan leppoisa ja hauska meno, H:kin nautti olostaan:) Kyllä se meri on vaan niin ihana, ja täysikuu loi tuona iltana kuunsillan tyynelle meren pinnalle<3 Sitä jos jotain kaipaan tänne Tampereelle; merta! Mä suunnittelin vähän jo seuraavalle Porin reissulle melomisohjelmaakin... ;) Ah!
Eilen eli sunnuntaina sitten kävimme vielä sukuloimassa vähän ympäri ämpäri Poria, ja illalla matkasimme väsyneen Malluska-palluskan kanssa kotiin:) Tosin ilma oli vähän lämpimämpi, ja hinku liikkumaan ylivoimainen. Eikun koira jälleen kainaloon ja H:n vanhemmille, koira leikkimään isomman koiran kanssa, ja sitten juoksemaan! Kunnon hikijuoksulenkit, sauna, salaattia, ja toinen lenkki koirien kanssa:) Oli niin ihana ilta. Mä laitoin niin hyvät salaattisetitkin (vaikka itse sanonkin), ja muutenkin on alkanut toi herkuttelu niin ällöttää. Varsinkin peilikuvassa! Toisin sanoen terveellisemmät setit menee taas! Töissäkään en aio enää repsahtaa siihen karkkiautomaattiin! Tämä on juhannuslupaus;) Pyörällä töihin ja takaisin, hyötyliikuntoja, koiran/koirien kanssa lenkkeilyjä, murun kanssa rakastamista & yhdessäolon hetkiä, ystäviä, salia sillon kun siltä tuntuu. Lyhyesti ja ytimekkäästi - hyvää oloa. So simple is that<3

Sitä samaa kaikille muillekin tähän viikkoon!:)