Follow on Bloglovin

tiistai 24. kesäkuuta 2014

Mobiiliterveiset sängystä

Moikka moi ja sateista juhannuksen jälkeistä viikkoa! Mä olen jälleen sängyn oma, ja kirjottelen kännykästäni koska en kykene hakemaan tuolle läppärilleni tällä hetkellä edes laturia:D Toiseksi, tuo meidän koira varmaan jyrsisi sitä. Sillä on hulluhetki päällänsä, ja onneksi tää sänky on (toistaiseksi) turvapaikka jossa välttyy sen ilkeiltä näykkimisiltä!

Mites kaikilla sujui juhannus?:) Kylmähän sitä oli, mutta periaatteessa sopi mulle - mä nimittäin olin kyllä jo juhannuksen, siis KOKO juhannuksen, sängyn oma. Oltiin H:n kaverin kotosalla Kangasalla, ja mä olin ostanut pitkästä aikaa jopa lonkeroa ja suunnitelmat villille menolle oli valmiina. No, saunottiin, syötiin... Tämä tyttö meni loppuillaksi sellaseen kylmähorkkavapina -tilaan, että mut kannettiin lopulta sänkyyn:D Voi voi! Lauantaina oli kuitenkin uusi mahdollisuus yrittää uudestaan, ja mä jopa saunoin, söin ja pelasin mölkkyä:D Muuten noin yleensä sää vei voiton porukan juhannusfiiliksistä, joten oikeastaan viikonloppu oli kuin yksi monien muidenkin joukossa:) Mutta onhan se poikaystävän kaverien seura vaan mahtavaa!:)





Itse asiassa kaikki kuvat menivätkin nyt aivan käänteiseen järjestykseen ylhäältä alas. Oikea järjestys on alhaalta ylös, ja koska tässä edelleen postataan kännykkäresursseilla, ovat kuvat melkein kaikki suoraan Instagram -sivuiltani:D Joka tapauksessa; juhannuslook, nopea grillaushetki Kuhmoisissa (jep, kävin ajelemassa pikapikaa myös Keski-Suomessa), Mallaa (hauva toki oli koko jussin mukana messissä!♡) ja lopulta onnellisesti kotona pääsin jälleen rakkaisiin touhuihini hellan ääreen:D Tein yhtä kesälemppariani eli kaalikeittoa, oi nam! Sateiset illat ovat musta ihan ok ja varsinkin näin kipeänä; ei ole ainakaan huono omatunto sisälläolosta:D Ollaan maattu H:n kanssa kynttilänvaloissa, katottu hyviä elokuvia (mm. Täällä Pohjantähden alla, The Secret Life of Walter Mitty, Satavuotias joka karkasi, The Counselor...) ja nautittu toistemme tuomasta lämmöstä:) Hinku juoksemaan on kova, äsken toi mies kävi itse lenkillä, ja mä jäin kateellisena tuijottaan ovee ja  tulin siis raapustaan tänne:D Hoho, pathetic! Mut NYT lähen tuon murun kanssa kaubamajaan, ja ostetaan vielä täksikin illaksi hyvät ruokasetit;) Huomaatteko; vaikka kuinka olisi tauti jos toinen, ni mullahan ei ruokahalut katoa!;P 
Lämpöä kaikkien viikkoon♡

Ei kommentteja: