Follow on Bloglovin

tiistai 11. maaliskuuta 2014

Syökää kanaa, älkääkä pullaa!

Terve taas kaikille:) Venailen parhaillaan kotona ystävääni vierailulle, mutta päätin nopeasti näpytellä tänne mm. eilisestä lipsumisesta mun ruokavalion suhteen... Tittididii eilen teki koko ilta taas mieli tehdä jotain erilaista ruokaa, ja lisäksi vielä leipoa!Mitä tästä siis seurasi?

Ei ole alkuunkaan hyvä harrastus tuo leipominen. Ei ole. Ainakaan minulle. Mun ei edes tehnyt mieli pullaa kun aloin leipomaan, vaan oli yksinkertaisesti ja vain (itseäni toistaen) mielihalu leipoa! Sitten kun ne ihanat uunista tulleet tuoksut valtasivat meidän asunnon, ja se miten pehmeiltä ne pallerot näyttivätkään... SÖIN KOLME korvapuustia!:D Ja se riitti eilisiltaseen äklöön oloon, sekä tämänpäiväiseen niin järkyttävään turvotusoloon että voi ei! Illalla on pakko lähteä pitkästä aikaa juoksulenkille, tai muuten mun omatunto ei saa ollenkaan rauhaa tuosta itseäni kohtaan kohdistuvasta synninteosta:D Jos nyt ajattelette, että saahan sitä silloin tällöin herkutella, niin kyllä saakin, mutta mulla alkaa helposti lipsumaan sitten useamminkin...

Tein eilen ennen "jälkiruuaksi korvapuusteja" -intoani myös appelsiinikanaa:)
Tohon tuli ohjeen mukaan myös sen puolisen desilitraa kermaa. En ole koskaan pitänyt appelsiinikuorien mausta, ja täytyy myöntää, että ei se kyllä tuohon kanaankaan sopinut. Avomies tosin kehui kovasti, mutta liekö sitten ollut tosissaan vai ei;)

Ja ne pikkuiset (mutta niin herrrkulliset!) paholaiset...
Äh. Miksi pitää olla nainen, jolle kertyy heti kaikki sokeri ja rasva ympäri kroppaa ja naamaa? Miksi pitää olla tässä suhteessa niin pieni ja lyhyt, että päivän peruskulutus on n.1300kcal..? Niin väärin! Olisinpa vaan iso ja roteva mies, niin leipoisin ihan gaynä pullia joka päivä!

Tänään ehdin jo käymään kaupungilla sen verran, että kipaisin pistämässä nimeni työsoppareihin:) Harvoin tämän hiustenkasvatus -projektin aikana olen auki kutrejani pitänyt (koska ne tarvivat lisäksi aina voimakkaan suoristuskäsittelyn), mutta jotenkin tänään oli sellainen olo, että tukan pitää hulmuta tuulessa! Koska siellä tuulee.
Kuljen nykyään usein meikittä, luonnollisuus kunniaan;)
Alkaahan se tuokin pehko näyttämään jo pidemmältä, eli polkasta ollaan jo siirrytty puolipitkään versioon:) Alemmassa kuvassa näkeekin jo missä menee mun oman värin ja värjätyn osion raja. Ja hei, mitä ihmettä! Mun omat hiukset ovat melkeinpä vielä tummemmat kuin nuo värjätyt latvat!:D Btw ja note to myself; nahkatakki oli vielä aivan liian kylmä päälle pantavaksi. Edelleen; siellä tuulee!

Kaveri taitaapi kohta meille ilmestyä, eli hihihiii, tarjoilen noita pullia pois etteivät ne enää häiritsisi mua ja mun ruokavalio -parkaa:)

Eli mitä tänään opimme; 1. Älä leivo vain leipomisen halusta 2. Jos leivot, älä ota (pullaa tms.) 3. Pyydä kavereita kylään syömään niitä pullia. Myös sosialisoituminen ystävien kanssa mainittavan arvoinen plussa. 4. Oma hiustesi väri sopii sinulle luultavasti paremmin kuin mikään hiusväri, ja 5. Älä käytä maaliskuussa päälläsi nahkatakkia -> mene ostamaan joku talven & kevään välimaastoon sopiva takki!

P.S. -> 6. KESKIVIIKON OLISI PAREMPI OLLA SALIPÄIVÄ.

Ei kommentteja: