Follow on Bloglovin

maanantai 17. helmikuuta 2014

Stronger than yesterday

Britneytä lainaten otsikko viittaa sekä mun fyysiseen olemukseen, kuin myös sisäiseen tilaani. Mulla on ollut suhteellisen rankka nuoruus, ja itse asiassa kaikki löytyy myös erään kallonkutistajankin hiljattain kirjoittamalta lausunnolta, paperilla suoraa asiaa mustaa valkoisella. Annoin viikonlopun yökylässä pistäytyneen ystävänikin lukea tuon about koko elämänkertani, ja hän totesi: "Vau, oot aika avoin... En o tiennyt, että sulla on ollut tällasta kun et o ikinä tällasista puhunut." Koska kaikki mitä oon kokenut silloin, on alkanut kumpuamaan musta pahana olona just silloin kun elämässä on kaikki paremmin kun koskaan. On ihminen vaan jännä olento! 

Aikuisiässäkään ei voi välttyä ihmisiltä, jotka saa sussa aikaan ikäviä fiboja, ja joskus ne ihmiset on niin (anteeks vaan) siis typeriä, että sitä väkisinkin entiset padot provosoituu xD Tänään on ollut taas oikein kiukkupäivä (syytetään myös; se aika kuusta!), sitten vaan rauhotin itseni, kun H:kin oli mun vierellä halaamassa, tukemassa ja ennen kaikkea ymmärtämässä. "Oo sä tässä se aikuinen". Ja niin mä oonkin. Mähän oon hitto vie onnellisempi ku koskaan, joten nyt on taas hyvä olla, jopa niin hyvä, etten edes tajunnut että tänäänhän oli yleisesti tunnettu kamala maanantai;) Hehe, tossa kotiin tullessa mun kehossa virtasi varmaan vielä päivän salitreenitkin, nimittäin porrasrapun eteen oli joku jätkäporukka ajanut autonsa ja jättäny kaikki ovet niin sepposen selälleen auki, etten olis päässyt rapulle ja ovelle ku lumipenkan kautta... Mä siis marssin siihe autolle ja paiskasin etu- ja takaovet kiinni!:D Jäbät vähäsen huvittuneena katseli siinä kun marssin sisään sellanen mukava pissed off -ilme kasvoilla:P 

Mut joo, eilen ja tänään käyty jälleen normiin tapaan salilla. Tänään päätin vielä treenin jälkeen nauttia oikein kunnolla, sillä menin kyseisen salin saunan lauteille rentoutumaan<3 Ah. Kyllä taas tämä kotisoffa maittaa oman kullan vieressä;)

Mun (vahva) maanantai kuvina:
 Aamun valmistautumiset ja myös meikkaukset:) Huom: pesin toki meikit veks salille! Miks salilla pitäis olla nätti? Salilla tukanki kuuluu liimautua pitkin sun punaista hikistä naamaa. Hiuspanta toki sallittu -> helpottaa.
Ready to go! Hitsi oon jo nyt paljon timmimmässä kunnossa:D Odotetaas vielä muutama kuukausi! Tosin mulla on luonnostaan tietenkin niin hyvin muotoutunut vartalo;) Eikun oikeesti, mulla on aina ollut tollanen "pystypeppu" ja muhkeat reidet... Mut niinhän siellä UKK:ssa todettiin niissä olevan keskitasoa enemmän sitä lihasmassaa!
Kotona nautin heti välipalaa josta jälleen olin "myöhässä", eli edellisestä ateriasta oli jo liian kauan aikaa, palautusjuomaa ei lasketa! Toi Valion pehmeä maitorahka yhdistettynä tuohon (myöskin Valion) mansikkasoppaan on niin täydellistä<3 Maistuu aivan jätskiltä!

Ja lopuksi jos joku ihmettelee viimeistä kuvaa niin, öhöm, siistin vaatekaappeja, ja tuossa näkymä ALUSVAATTEISTOONI xD Mut kun mä nautin naiseudestani, ni ette arvaa miten paljon oon Venäjällä asuessani vuosien mittaan shopannu LaSenzassa ja Victoria's Secretissä! About joka viikonloppu!:D Edelleen omistan stringejä, joita en o ikinä vielä ehtinyt ees käyttää:D Pitsiä, punaista ja pikkumustaa;) Mmmm. Seksikästä! Kroppaa kun vielä muokataan niiden alle ni voilà!;) Höhöhö. Jos jollekin tulee sellanen kuva musta, että olisin itserakas, niin en todellakaan oo, vaan nautin omasta kehostani ja annan sille arvoa. Jokaisen tulisi tehdä & ajatella samoin:) "Nää naiset on parhait, nää naiset on vaaaaan niin kaaaauniita-aa!"<3 Eks ni?!:)

Elikkä vahvoissa tunnelmissa mennään, ja vahvemmiksi tullaan. Vahvaa viikkoa ihan jokaiselle:) Pus<3

Ei kommentteja: