Follow on Bloglovin

tiistai 18. helmikuuta 2014

Haba makes me happy:D

Oli pakko vielä palata tänne, kun tajusin tossa et mikä muutos mussa on jo viikon sali- ja ruokavalio-ohjelman jälkeen tapahtunut! Uskomatonta!
Kattokaa nyt mikä haba mulla jo on xD Vieläpä vasurissa! Tämä mun crossfit -frendini on jo kauan sanonut et mulla on ihan loistava fysiikka voimalajeihin:D Näköjään! Lihas kasvaa niin et kesällähän oon jo joku hulkki! Ihan rehellisesti viikko sitte mun kädet oli aivan pehmoset ja pyöreät, niissä ei ollu mitään muotoo:D En käy edes päivittäin salilla! Kyllä voi ihminen olla pienistä asioista ylypee!

 On silti edelleen romanttinen olo;
Nämä kuvat siis "Backgrounds" -appsilta.

Tosta viimeisestä kuvasta mulle tosin tulee mieleen mun eräs vuokranantaja-tyttö Moskovasta, joka osoittautui olemaan täys psykopaatti, siis oikeesti. Se ensin halusi aina antaa ihmisille hyvän kuvan itsestään, mullekin se tosiaan lahjoitti ihan samanlaisen ja samaa merkkiä edustavan huulipunan kun muutin sen luokse, mutta jokaikinen vuokralainen loppujen lopuksi tajusi lähteä kyseisen hlön luota evakkoon jossain vaiheessa eli melko nopeasti. Miettikää nyt onko vähän pelottavaa asua Euroopan suurimmassa kaupungissa naisen luona, jonka luona käy päivisin erinäköisiä pukumiehiä pistäytymässä makkarin puolella, ja joka puhuu öisin lankapuhelimeen JOSSA EI OLE EHJÄÄ JOHTOA?!:D Tai että muuten jotkut tyyliin ihme mafioosot kävi siellä vetämässä lärvejä, aamusin oven edessä saattoi nukkua puolialaston venäläinen mies:D Mun ovessakaan ei ollut lukkoa... Haha, voi elämän seikkailuja:) Ainakin oon kokenut kaikkea! Mutta nyt (hauisesittelyiden jälkeen) tutimaan, makoisia & vaaleanpunaisia unelmia ja unia kaikille!

Ei kommentteja: