Follow on Bloglovin

perjantai 28. helmikuuta 2014

"Ei Pentti oo lihava, Pentti on vaan painava!"

Eilen oli pitkästä aikaa leffailta miehen kanssa. Kyseessähän ei voinut olla mikään muu kuin Kummeli V, jonka erääseen tokaisuun postaukseni otsikkokin viittaa. Oli kyllä hauska pätkä ja sai meinaan nauramaan. Mä oon kova nauramaan ja musta tuntuu, että eilen naurettiin varmaan eniten H:n kanssa koko salissa. Taisi viereisellä teinitytölläkin mennä välillä muhun hermo:D Joskus jopa mun entinen kumppanini tokaisi leffateattereissa mun nauramisesta: "Noni riittää jo". Aika töykeetä, miksi nauramista pitäisi rajoittaa? Nauru pidentää ikää, ja onhan se hienoa jos suomalainen pystyy nauramaan yhdessä tilassa missä on paljon muitakin normaalisti niin synkkiä supisuomalaisia:D Anyway, suosittelen Kummelien uutta elokuvaa, se saa kyllä varmasti huonon päivän kääntymään humoristisempaan suuntaan;)

H:lla leffaeväinä oli normisti poppareita, mulla taas nämä;
Mähän saan ruokavalioni mukaan iltaisin syödä kourallisen pähkinöitä, joten sopivasti se hetki oli eilen elokuva-aikaan:)
Look taasen oli luonnollinen; ainoastaan kulmiin hieman väriä, silmiin ina ripsiväriä. Ei meikkivoiteita eikä puutereita. Mun iho on ollut muutama vuosi PCOS:säni vuoksi todella aknella, joten voitte vaan kuvitella miten hyvältä tuntuu, kun iho on nykyään noinkin siliähkö:D Hiukset pidin kerrankin auki. Mun pehko on niin kihartuvaa sorttia, että tällä polkkapituudella mun hiukset näyttävät ilman suoristusraudan apua melko epäsiisteltä. Kun nuo kutrit tuosta vielä kasvavat, sitten ovat paksut laineet ihan ookoo! Vaatetuskin oli mulla normi ja simppeli; tuon mustan topin päällä oli vaalea neule, ja housuiksi valitsin tummat farkut. Tässä suhteessa taas olen tyypillinen  suomalainen; pukeudun liian usein mustiin.

Salilla en ole nyt ollut pariin päivään, sillä vaikka tuo viisuripaikka ei juuri ole särkenyt, se tuppaa silti aukeamaan pienestäkin ponnistelusta. Huomenna puolestaan on tiedossa synttärijuhlia Forssan suunnalla, joten sunnuntain täytyy viimeistään olla varma salipäivä!:) Tänään haluaisin vain nauttia kotona olosta; ehkä saunaa, siivoamista ja mahdollisesti myös leipomista! Ei itselle;) 
Se on sitten jälleen viikonloppu ja alkaa maaliskuu!:) Menkäähän ihmiset leffailemaan, nauramaan. Naurakaa sydämenne kyllyydestä aina kun siltä tuntuu, älkääkä välittäkö mutrusuista ympärillänne;) Voitte ehkä piristää naurullanne muidenkin päivää:)

 Maukasta viikonloppua sekä maaliskuun alkua<3

Ei kommentteja: