Follow on Bloglovin

lauantai 15. helmikuuta 2014

Aika juoksee, minä myös!

Tarkoitan otsikolla nyt lähinnä kuvainnollisesti; oon juossut pari päivää paikasta toiseen niin, että eilinen ystävänpäiväpostauskin jäi... Joten:

HYVÄÄ MYÖHÄISTÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!:D

Olen käynyt salilla, repinyt naama väärässä laitteilla lihaksista irti kaiken voiman minkä musta irti oon saanut jne... 

Eilinen ystävävyyden ja rakkauden päivä sujui näissä merkeissä:
Ystävä, kenen luona eilen olin kylässä, harrastaa itsekin crossfittiä, ja hän tarjosi päivän salaatit. Mmmm kun oli herkullista!<3 Asunto (johon hän hetki sitten muutti puolisonsa kanssa) oli täynnä ihania yksityiskohtia, jotka tekivät asunnosta romanttisen vintage -henkisen:) Asunnosta löytyi myös pari kesyrottaa, ja tuollainen söpö pieni lumipallero<3

Ilta meni H:n kanssa romanttisissa merkeissä kotona saunoen, ja nauttien. Kooste kuvissa:
Leivoin H:lle dumblemuffinsseja, joita en tosin itse itselle ole sallinut syötäväksi;P HYVÄ MINÄ! Tänään saimme myös vanhempani kylään, joten aamu alkoi näissä merkeissä:
Ei muuta kuin rentouttavaa viikonloppua kaikille! Mä aion rentoutua tänään ja nauttia ihmisten tarjoamasta seurasta, huomenna jälleen salipäivä!:)

Ei kommentteja: