Follow on Bloglovin

tiistai 14. tammikuuta 2014

SEKAmehua!

Mun pää on nyt yhtä sotkua, joten koitan saada tämän illan kirjoituksestani edes jokseenkin järkevän paketin kasaan.

Tämän opiskelijan päivänalku tuntui hetken aamusella siltä, että "määääääää jään kotii nukkumaan enkä tee mitään!".  Mieleeni muistui kuitenkin tämä motivoiva mottonen:
Nousin lopulta ylös (jopa) 11 aikaan, ja lähdin oman ja itselleni tekemän lupaukseni mukaan sinne klo:14 reikä reikä -muokkausjumppaan:) Pitää vaan JAKSAA nostaa se persus ylös ja lähteä liikkeelle!:D ÄLÄ tee sitä huomenna!

No, muokkauksessa käytössä oli pari jumppamattoa, steppilauta, sekä kahdet painot; painavammat ja pienemmät, itse valitsin kahden ja neljän kilon painot. Tunti oli mukavan tehokas, eli mikäli vain nyt käyn ahkerasti & säännöllisesti tuolla hikoilemassa, varmasti lihas vielä päättää kasvaa. Tuli myöskin paremmin itse huomattua ja tunnistettua, mitkä lihakset kropassa ovat selkeästi heikommassa kunnossa; mulla nuo heikot lenkit ovat selkeästi reidet ja selkä. Vatsalihakset mulla ovat aina olleet suht hyvät, samoin käsilihakset... TOIVOO VARSINAINEN PERSONAL TRAINER:D Tämä pelkästään omana arviona.

Jumpilta takaisin kotiin. Sain muuten uuden Facebook -kaverinkin bussissa:D Toinen humanistityttö, joka asuu samalla alueella kuin itse. Aloimme vain juttelemaan topicista "aina myöhässä oleva linja X" :) Jos joskus kyläiltäskin toistemme luona täällä "7 kilsaa keskustaan -syrjäseudulla". Päivän mukavia ja yllättäviä piristyksiä:)
Musta on muuten tullut paljon toimeliaampi ja onnellisempi, kun olen alkanut säännöllisesti liikkumaan! Ehkä oisin VOINUT syntyä jokskin huipuks, jossei mulla ois ollut sitä astmaa lapsena;P Aina voi vaatimattomasti haaveilla!;P Mut anyway, kyllä ihminen on luotu tekemään. Vaikka ulkona on ollut nyt sellaset ~20 astetta pakkasta, oon nauttinut siitä täysin rinnoin. Kattokaa nyt tekin:

MITEN KAUNIS ONKAAN SUOMALAINEN TALVIMAISEMA?!:)
Mä olen sellainen ihminen, että kun jokin juttu harmittaa ja masentaa, se todella masentaa. Kun joku "onnellistuttaa", se todella onnellistuttaa:D Oon kamala ja ihana persoona, mua vihataan ja rakastetaan:D Joskus, kun päivä on todella onnellinen, voin nauttia pelkästään vesisateessa kävelystä ilman sateenvarjoa. 

"I like the way the rain smells" <3
Mun jutut alkaa menee jo joksikin elämäntapahössötykseksi, kaikkihan me tiedetään, että jokaisella meistä on vaan tämä yksi elämä. Mut lyhyesti ihmiset kauniit; LIVE & LAUGH & LOVE :)

Toinen juttu mitä liikkuminen saa mussa aikaan, on naisellisuuden tunteen korostuminen. Nautin siitä, että olen nainen! Itsevarmempi nainen. Pieni ja pippurinen nainen. 
Päivän ohjelma jatkui siten, että kotiin palatessa söinkin sitten aivan liikaa, sillä kylmä ilma saa mut aina syömään:S Otin myös kolme palaa tummaa suklaata. Tein sitä mun harkkatyötä, jonka deadline on huomenna. Mut seeeeehän on vasta siinä 11 aikaan illalla, joten no hätä! Mä olen myös viimetipan nainen. Joka tapauksessa, koska mä söin tänään enemmän (kaikkea hiilaripitosta), päätin vielä tossa yhdeksän aikaan uhmata tota pakkasilmaa, ja lähdin ~3 kilsan juoksulenkille:) Muokkaus kun teki lihaksille hyvää, muttei se juurikaan ollut muuten sellaista liikkumistaliikkumista;) 

Tosiaan koulujutut (tai juttu) ei tänäänkään oikeen innostanut tarttumaan härkää eli itteään sarvista, joten mä palaan vielä siihen naisellisuudesta nauttimiseen. Mä epiloin mun sääreni (jee ja nam), kuorin ihoani, rasvasin pakkasen kiusaamia käsiäni, lakkasin kynsiä ym. Ja sitten, jossain kohtaa iltapäivää...totesin ainoastaan "Oh baaaaaby!" kun tämä ihanuus saapui kotiimme:

Palatkaamme kuvan laukun laukullisiin sisältöihin myöhemmin, nyt tämä jumppaaja on valmis tutimaan;) zzzzZZzzzZzzzz.... Gdnight sweethearts:) xxxxx

Ei kommentteja: