Follow on Bloglovin

tiistai 21. tammikuuta 2014

Liikainnostusta & laiskuutta

Oon tässä koko illan odotellut pääseväni kirjoittamaan tänne blogiini, tavallaan tää on yksi tapa selvittää omia ajatuksia, ja rentoudunkin aina kun saan sohvalla istuessa jakaa mietteitäni ja (ainakin yrittää) ajatella positiivisesti:)

Mulla kirjoittamisen aiheita olisi tällä hetkellä vaikka millä mitalla; haluaisin kertoa stooreja mun elämästä Venäjällä, mitä oon siellä aina kokenut, nähnyt, tai mitä itkenyt, mitä nauranut. Voin edelleen sanoa, että vuoden 2012 oli mun paras kesä koskaan. Tapasin upeita ihmisiä, jotka ovat mun mielessäni aina<3 Muista itänaapurimme kauniista ja surullisista asioista kirjoittelen jossain postauksessa kun oikeasti on sellainen olo, että voisin repäistä romaanin:D Sen verran ihmeellinen on Venäjä minunkin silmissä. Ja sydämessä.
Mutta palataanpa tähän viikkoon ja tämän illan postauspläjäykseeni:) Olen ahkera opiskelija, sillä kävin koulussa syömässä, ja nappasin mukaani tämän:

Eli Tampereen yliopistolla ja TTY:llä on tällä viikolla käynnissä yrityspäivät. Katsastelin tänään yliopistokahvilassa työpaikkamahdollisuuksia eri yrityksissä tästä kirjasesta. Motivoiduin sen verran, että riensin kahvikupposen ääreltä kotiin muokkaamaan omaa CV:täni parempaan kuosiin! En siis osallistunut tiistain urapaneeli -luennolle, mutta huomenna aion herätä aikaisin aamulla, mennä suihkuun, ja laitattaa itseni valokuvauskelpoiseksi! Nimittäin huomenna yliopistossamme on tarjolla klo: 9-15 CV -valokuvausta sekä CV -pajaa, missä saa vinkkejä hyvän ansioluettelon "luomiseen":) Tuossa samaisessa yrityspäivälehtisessä mainittiin mm.se, että nykyään myös CV:ssä pitäisi näkyä tekijänsä persoonallinen kädenjälki. Askartelinkin sitten vielä iltapäivästä oikein CV -kansiota itselleni:D Jeejee!

Noniin, CV -hommelit ja työnhaut ovat perinteisesti tylsän ja ahdistavan kirjoitus- ja puheenaiheen varsinainen A ja O, joten pistänpä jotain kevennystä tähän loppuun:)

Ensinnäkin:

Ollaan ton toisen puoliskoni kanssa kerätty The Big Bang Theory -sarjan tuotantokausia, ja tänään tuli postitse vielä se kauppojenkin hyllyiltä puuttuva season 1!:) Ekstrana itselleni myös Girlsiä;P

Toiseksi:

Paistoin BANAANILETTUJA!:) Tarvikkeet: 2 banskua, 2 munaa. Survo bansku, lisää muna. Sekoita. Paista pannulla. Menee muutama minuutti ja sokerihimo on tiessään:) Itse kokeilin tänään ensimmäistä kertaa ja nnnnnnam kun tulikin nnnnnnamia!:) Kookosöljy edelleen ihan paras rasva, käy myös ihovoiteena:D

Ja koska en ehtinyt vkloppuna lupauksestani huolimatta ulos valokuvaamaan, haluan korvata tätä vakavaa vahinkoa hieman vuoden 2013 toisen puoliskon kuvatuksilla:)
SYKSY. Mulle on nuorena diagnosoitu sopeutumishäiriö. Kyllä:D Mun on aina ollut hieman vaikea käsitellä muutoksia elämässäni, ja joka vuosi esimerkiksi koen kesän loppumisen todella surulliseksi asiaksi:D Jo elokuussa olen heti mieleltäni alakuloisempi. Sitten kun asioihin taas tottuu (öööh joka vuosi?!), on syksykin mielestäni todella kaunista aikaa<3 
Ruusuja mummuni 100 -vuotisjuhlista:)
Rakastan naisena tietenkin kukkia. Ennen kaikkea rrrakastan rrruusuja aivan hirrrveästi!:) Ne vain ovat niin kauniita ja jollain lailla "herkkiä"<3 ...Ja minä toden totta olen herkkä pieni ihminen itsekin kun tällaisia höpäjän;P Taidan nyt näihin sanoihin ja näihin kuviin todeta teille hyviä öitä ja kauniita tiistai-keskiviikko-yöunia<3

P.S. Otsikon laiskuus pyrkii viittaamaan siihen tosiasiaan, että minulta EI löydy kerta kaikkiaan minkäänlaista motivaatiota ja intoa kirjoittaa GRADUANI. Kaikkeen muuhun intoa siis aina löytyy;/ Positiivista oli: tätä blogia kirjoitellessani unohdin jo koko ahdistukseni & laiskuuspiirteeni, ja keskityin kuin keskityinkin kirjoittamaan kivoimmista jutuista;) <3 

Ei kommentteja: