Follow on Bloglovin

torstai 16. tammikuuta 2014

Arkea arkea, mutta kaunista sellaista:)

Heipähei ja jokaiselle oikein mukavaa & kaunista torstaita!

Ulkona on todella kaunista! Jos vielä pari viikkoa sitten mielessä kaiversi myötähäpeän tunne omasta kotimaastamme "kyllä tää Suomi on niin synkkä ja harmaa", nyt maisemakuva on kuin talvisesta ihmesadusta<3 Puut ovat niin valkoisia, ja kun aurinko paistaa tippuvien lumihiutaleiden läpi, näyttää kuin taivaalta satelisi keskuuteemme pienen pieniä timantteja:) Olen jo monta päivää halunnut mennä järkkärini kanssa ulkomaailmaan valokuvailemaan ja ikuistamaan tuota ihanuutta, mutta valitettavasti olen ollut wayyyy too busy!:S

Sain kuin sainkin eilen sen jo aiemmin mainitsemani harkkatyön valmiiksi, aikaa deadlineenkin jäi huimat 4 tuntia 4 minuuttia. Saman tien "hyvän työn" jälkeen lähdinkin sitten juoksemaan:) Eikä tuolla ulkona kylmä tule, kunhan pukee ylleen tarpeeksi muttei liikaa. Selkeä pukeutumisneuvo! Jaksan muuten jo parin viikon juoksutreenaamisen jälkeen juosta jo pitkänkin matkan putkeen, ja kylläpä tuntuu hyvältä, kun välillä voisi kuvitella lähtevänsä lentoon<3 Toki omat Niken juoksukenkäni hoitavat myöskin asiansa omalla joustavuudellaan ja keveydellään;)

Tässä tuli juuri mieleen, annanko lukijoilleni nyt oikeastaan mitään uutta ja mielenkiintoista "tietoa" eli luettavaa. Oma arki kun nyt on sujunut koko viikon ajan suhteellisen samanlaisena, paitsi että olen kokoajan vaan energisempi! MUTTA sitten muistin: lupasinhan esitellä teille jotain hieman luksustakin... ;)

Kuva on hieman huono valotukseltaan, mutta joka tapauksessa tässä siis tilaamani yhdistelmä arki- sekä juhlalaukkua. Kiittän ystäviäni DKNY:ta, sekä Tommy Hilfigeriä:) Mielestäni ansaitsin jotain siitä hyvästä, että tein jouluajan sijaisuutta eräässä organisaatiossa;P Tilasin myös pari toppia, sekä ihan Vero Modan sellaisen "verkkopaidan" / -neuleen, jota katselin fyysisesti paikan päällä Treen Stokkalla, mutta kaikki pienemmät koot olivat tietenkin loppu;/ Täten sain paidan kuitenkin verkkokaupan kautta, eikä tarvinnut persustakaan nostaa. On tämä nykyaika hienoa!

Edelleen olen siis liikkunut (juossut&jumpannut) ja syönyt terveellisesti, parina päivänä olen tosin sortunut anoppini tekemään kaalilaatikkoon, ja eilen vatsani oli niin kipeä ja pallona, että olisi voinut luulla synnytyssupistusten alkaneen... Olisittepa nimittäin nähneet mun vatsan koon ja kärsivän ilmeen:) Valitettavasti tänään mulla ei ole mitään kuviakaan oikein tarjolla, mun pitäisi oikeasti ehtiä nyt valokuvailemaan enemmän! Voisin viikonloppuna vähän relata ja mennä luontokuvailemaan. Jos näin teille nyt lupailisin;) Jotain tähän loppuun (mun pitää lähteä salille!), eli katsaus eiliseen värimaailmaani (& itserakkautta?):

Kaveri jo alhaalla odottelee joten mukavaa perrrrrjantain odotusta ja puspus!:) <3

Ei kommentteja: